Taufiq Story

Sukan !

yeah!
sukan skola dh pon belalu
pde kelmarin
saket kaki aku dibuat nye!
aku masok acare lari banyak gile
sume nye cekgu yg sroh aku masok
padahal aku ta nk pon masok !

acare yg aku masok

acara lari 100meter(2)
acara lari 200meter(2)
acara lari baton(1)
acara lari baton sekolah sekolah(2)
acara lari 4x200 meter(2)
acara lari 200meter sekolah sekolah(1)
aku,syafiq,rafiq,safwan dpt anugerah
olahraga tebaek skola
 hahahah kitorang sume happy sgat koz dpt anugerah tu
sebelom nie skolah kitorang kalo lwn asyek dpt no4 jew
ta pe na menang un
tp taon nie bnyk plak skolah kitorang menang
huh generasi yg bgos lah kitorang neih!
ceh perasaan nyew aku nie
aku jgak diiktiraf oleh guru besa skolah aku sbgai
"athtlic"terbaek skola
huh mase guru besa sebot name aku tu
allah sje yg tau cmne perasaan aku!
seronok gile!
tp aku plik koz cmne aku bleyh
dpt anugerah tu?
syafiq yg patut pdt koz
die lari bapak kuat!
nk bndeng kan aku ngn die huh kgn lha!
jauh beze aku ngn syafiq tu
die nmpak je mcm ta kesa orang wat pe pun
tp kalo bab sukan korang jgn kate lha!
dh beratur die nye pingat ngn die nye piale!

No comments:

Post a Comment